Skogen

2008-09-13 kl. 21:29:52

Ja min plutt har vart på sin första skogspromenad... Det tyckte han var så myyysigt... PÅ med björn dräkten å ner i selet hos pappa så bar det av... Råttan tyckte det var så kul att vi alla följde han ut i skogen...



Det var så mysigt så han tok somna....



I går va vi hos mormor å morfar å bada... så nu luktar han så gott så.... Han verkligen myser i badkaret..

Vi har även varit å hälsat på gammelmormor med... det tyckte han oxå var kul.... så kul att han däcka i hennes säng.. hi hi..



I dag har det inte hänt så mkt.. mest tagit det lugnt faktiskt... Jag å lill fis har sovit middag i hop... myyyys!!
Tog en promenad alla till willys å handla å sen laga vi lite helg mat å myste med tända ljus...

Jag ringde även johanna i dag... en vän jag inte pratat med sen 1 april faktiskt.... Hon var som vanligt.. kul.. Så vi skulle ses nån dag å ta en kaffe... Saknar henne faktiskt... vi hade så jävla kul i hop...

MIn bebis ligger å muttrar i pappas knä.. han är så söt när han ligger å muttrar...  På torsdag flyger jag å stoffe å Kim till ö-vik... men vi kommer hem redan på lördag morgon... Syrran fyller ju 30 då... he he.. nu kan jag äntligen kalla henne för 30 taggaren... så då blir det vin å planka hos henne... Tänkte faktiskt ta ett glas vin till maten då... får se om man stupar då.. haha... har inte druckit sen 3 okt förra året...

Nu tänkte jag mysa ner i soffan hos min man å bebis å vovve... Här komme rlite kort min älskade bebis...

Trevlig helg på er alla....



KUSINERNA ALLA 3



MYS HOS PAPPA



BJÖRNUNGE....



AP BEBIS SPELAR LUFT GITARR... HIHI...


MAMMAS LILLA GRODUNGE...


JA KÄRT BARN HAR MÅNGA NAMN.....


Kommentarer:

Ulrika

En sån björndräkt vill jag med ha... den ser ju jättemysig ut ju!!! finns de i XXXXXL måntro?

2008-09-13 kl. 22:35:28
Ida

Oj vilka fina bilder! Jag har nog en jätte till bebis, glutta in hans ölis asg

2008-09-13 kl. 23:24:18
URL: http://idlur.blogg.se/
Mangebange

Jag skjutsar er på torsdag till Arlanda da, ska ni ha spermatruck å allt med er? Har nämligen en växellåda liggandes bak i bilen just nu... Däremot lördag är vi nog i Nyköping som det ser ut, om någon annan kanske kan hämta er då?

2008-09-14 kl. 20:37:27
URL: http://mangelof.blogg.se/
Cattis

Jo nu såg jag dräkten tant Cattis har köpt =)

2008-09-20 kl. 15:37:33
Emelinda's blogg

Vilken fin bild på alla tre grabbarna!! Tufft att ni är tre systrar och alla fått en son som första barn :)

2008-09-21 kl. 11:25:04
URL: http://emelinda.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0