30 ÅR

2008-09-16 kl. 22:03:09

Ja i dag fyllde min syrra 30 år.... Så nu är hon tant... haahaa.. Så nu kan man lagligt kalla henne för kärring.. Ettt stort grattis till dig... Så på Lördag bjuder hon på planka å vin... TRevligt.. Ska bli gott med lite vin... Så då får man pumpa ut mjölken i 24 tim..

I går va min första natt själv med Kim.. Stoffe gjorde sitt första pass på jobbet i går efter att vart hemma i 5 v... Tiden går fort.. Så han stack vid 16 tiden i går å kom hem kl 08.30 i morse.. Men det gick bra att vara själv.. Gick bra att ha bebis i bärselen när jag gick kvälls promenaden med terry... Han somna direkt i den...

PÅ Torsdag flyger vi till ö-vik... Kims farmor har köpt hem allt till Kim så vi behöver inte släpa på blöjer å våtservetter för det hade hon köpt hem... Hon hade även köpt sköt bord å spjälsäng.. Hmmm vi ska bara vara där i 2 nätter.. Men det märks att hon längtar efter Kim... Jag kommer väl inte få se röken av min bebi där uppe... Måste köpa sån där hygien sprit.. Så folk får sprita händerna innan dom kladdar på min bäbis... Stoffes släkt är ju så stor.. dom är ju typ 100 pärs... Det får inte komma för mkt baciller på min Bebbe.... Ja ni får tycka att jag är löjlig men jag har lite bacill skräck faktiskt...

Ringde förlossningen i dag å ffråga om jag får bada ... Det har ju gått snart 6 v sen snittet å det fick jag.. Så jag ska bada bubbel kopp i ö-vik... Fy fan vad skönt att slinka ner i bubblet... Ska ligga där tills jag blir alldeles skrynklig... Anki min svärmor har ju gjort det så mysigt i det lilla relax rummet.. så ska tända lite ljus sätta på mys musik å bara slappna av... Å vad jag längtar.. Min kropp är förtjänt av det efter 9 månader med Kimsan i magen å ett kjejsarsnitt med smärta i dryga 4 v....

Ne nu ska min doggy duscha......

Nattttiiiii.....


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0