Telefonsamtal!

2008-10-28 kl. 22:50:19
Hade precis matat Kim å bytt blöjja på honom å lagt oss i sängen igen....  så vart han så där gnälligt trött så jag la han breve mig i sängen.. Han somna på 2 röda... Stoffe låg å sov då han hade tagit plutten hela natten... Så där i sängen låg jag i morse vaken själv kl 09.00... Glodde på nyhets morgon... Hmmm... vart med lite seg så jag tänkte att va fan ligger alla å sover så gör jag de med.... Sjönk ner under täcket å somnar så där skönt...

RING RING RING.... Jävla telefon... Jag som precis somnat så skönt... Ja JA det är säkert Annica för det är bara hon som ringer så där tidigt...

Men så fel jag hade.. Det var stockholms stad som ringde.... Han ringde för att kolla vad våran bebis hette å vad det vart för kön... För vi är inbjudna till sthlms stadshus den 26 nov kl 10 för en liten cermoni för alla 08 barnen..  Alla barn som föddes 080808 ska få ett 08 paket samt livstids inträde till Grönan... Så han var tvungen att få namnet för det skulle graveras något å man skulle få diplom... Hmmm jag är så nyfiken på vad det är han ska få...

Jag trodde att det bara gällde barnen som bodde i sthlms innerstad typ... Men det gällde även oss... så häftigt... Så det skulle bjudas på lite mummsigt å lite kändisar skulle vara där.... Sååååååå kul....

Så det var ett roligt telefonsamtal man fick så där tidigt....

Annars i dag så har det vart lugnt... Cilla var här å fika å snacka lite skit på dagen... Stoffe drog å jobba vid 16.00 å sen kom Sandra med hennes lilla Alexander vid 20.00... Men så liten hennes bebis är.. bara 2 v... Man har ju glömt bort hur det var när Kimmen var så där liten... Jag hade ju en liten heffa boffa jämfört med han... ha ha..

Hon passa även Kim medans jag gick kvällsis med råttan... Är så glad över att jag träffat nya vänner som bor så nära å kan hjälpa mig när stoffe jobbar...

Alla i min la familia bor ju i Trosa/vagnhärad så dte är ju lite svårt för dom å hjälpa till med små saker....  Dom ¨får ta det stora lasset sen.... vara barnis när jag drar till Thailland i 2 v.. hahahahahahaah... Ne bara skojja.... Inte lämnar jag min bebis i 2 v inte...

Ne men det har vart en lugn å stillsam da annars.... Nu ska jag vispa nötterna å krypa ner i sängen breve min håriga råtta å få lite värme.... det är kallt nu... -1 grad ute.... Burrrrrrrrrrrr...

Natti natti på er....

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0