övernattning,svärmor å nya vänner

2008-10-08 kl. 15:05:38
Ja jag har gjort min första övernattning med Kim utan Stoffe... I lördags var jag i trosa hela dygnet å jag å Kim sov över.. skulle ha åkt hem på kvällen men min skjuts hoppa över mig av en anledning.. Så pappa skulle betala en taxi åt oss men jag tyckte det var så onödiga pengar så vi bar in Benis växar säng i andra rummet å bulla upp med kuddar å filtar så det skulle bli mysigt för bebis å sova där...

Å han var så duktig å sov i benis säng hela natten...  MIn lilla fis korv är så duktig....

Å i morgon kommer svärmor hit.... Ska bli kul.. Jag bjöd ner henne i går för det är ju inrednings å design mässan i helgen.. Å Anki älskar ju inredning så jag bjöd ner henne å tänkte vi skulle gå på den... Å hon vart super glad så jag ficj boka tågbiljetter åt henne i går kväll... Hon åkte Med Dick i morse till Gävle så sover hon över där i natt hos nå bekanta å så tar hon tåget hit i morgon bitti...

Så nu irrar hon omkring inne på gävle centrum för å shoppa lite... Hon skulle kolla efter den där bodyn på P.O.P som är slut här i södertälje... Den turkos gröna plysch bodyn... Den är så ful så den blir läcker...

Ja å i går va jag hos sandra till kl 01.30.. pjuhhhhh... va inte riktigt meningen.. Skulle bbara springa över med ett par mamma byxor hon skulle låna av mig.. å vart kvar så klart.. Sandra är en super trevlig tjej som bor i kåken nästan breve här... Hon är så super gravid å ska ha i morgon... men hon går nog över tiden... så alla henens byxor bara klämmer å blitt försmå... tur att jag hade kvar mina mjukisar som var i strl XL... Å ja dom var ju gigantiska dom brallerna... Dom var ju förstora tillomed för mig i slutet av  min graviditet.. Så hon vart super glad när hon fick låna dom...

Det är kul att man skafftat nnya vänne ri denna stad.. Å som har barn med... Karro har ju lilla Saga som är 2 v äldre än Kimmsan... Å så Sandra som ska ha snart... så det blir barnvagns fika på stan.... ha ha... Kul att deras respektive är sport nördar som stoffe oxå...

Killarna ska ju hyra järna ishall å leka lite.... Leka Hockey stjärnor... ha ha... men det blir skit kul för grabbarna... ha ha ha

Så är dopet bokat oxå... Vi fick vara själva som tur va... Men det blir i TRosa kyrka.... Vi tänkte ju ha dopet i Ö-vik men med lite närmare eftertanke skulle det kosta för mkt pengar att ha där å så skulle ingen från min sida komma... Jo bara mamma å pappa...

Ida å micke tycker ju det är för långt att åka bil med wille å jeanette hatar Norrland å så skulle hon ha benis kalas på lördagen... Å sen är min familj lite bekväma av sig oxå... Utom mamma då för det var hon som ville vi skulle ha i ö-vik... Som hon sa... att jag ska inte ta hänsyn till vilka som komme rkomma å inte pågrund av avståndet... Men för Kims skull så vore det ju kul om hans släkt närvara...

För stoffes släkt kommer ju oavsett om det är här eller i ö-vik...

Jaha nu kom stoffe med en massa saker från grannen... måste ju köpa en blomma till dom... så mkt som vi fått... NU fick vi en sån där bambino lek matta som kostar 800 spänn å en mat stol... å herre gud... dom är ju bara för söta...

Ne nu ska jag ta min fis.. han tycke rinte det är nå kul å kolla på desperata hemmafruar på tv längre...

adjööööö på er..........

Kommentarer:

Ida

Har jag någonsin sagt att vi aldrig skulle komma?

Och varför ringde du inte när du ville hem? Kan vara svårt att läsa tankar...



Men men, är man bekväm så är man!

2008-10-08 kl. 19:58:04
URL: http://idlur.blogg.se/
Anonym

Fast du KARIN som du numera heter. Hoppas du trivs med ditt nya namn.

2008-10-08 kl. 20:01:21
Ida

det varjag som skrev det. glömde fylla i

2008-10-08 kl. 20:02:17
URL: http://idlur.blogg.se/
Mangebange

Neee, 25 kg i veckan för henne ;-)

Jo, fika ska vi väl kunna pricka in någon dag, hur ser nästa vecka ut??

2008-10-09 kl. 20:30:24
URL: http://mangelof.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0