Spruta= feber å kinkighet

2008-11-11 kl. 13:40:09
MIn fis bebis fick sina 2 första sprutor i går..... eller vaccinationer kanske det heter... Å han va så ledsen... han skrek konstant i 20 min typ.. han fick ingen luft typ... Jag vart arg på bvc tanten för att hon gjorde illa min son... å det märktes att hon märkte det.... ha ha.. ingen gör illa min bebis... så är det bara... Hon vart ju själv helt förskräkt av att han skrek så mkt.. hon sa att så där ont ska det inte göra...  Jag vart arg å packa i hop å gick därifrån....

Ja ja säg nu att det gör ont å att hon inte gjorde nå fel... Jo hon gjorde fel.... hon satte sprutan i en nerv i muskeln... Därför det gjorde så ont på han ju..... Så nu har han feber å gnäller å är kinkig.... MIN LILLA FIS... han har fått lite alvedon... det tyckte han va gott.... skogsbärssmak... mumms sa han.. ha ha..

Ja så ska min lilla hund till vetrinären i morgon.. ska kolla om det finns nån anna medecin till han.... nå starkare.. hoppas det finns det... vill inte låta han somna in än.... Vill ha min råtta kvar till övr jul... jag vill inte att han ska somna in... han är ju min första bebis ju.... Min bästa vän här livet... jag berättar ju allt för han... å han skvallrar aldrig till nån annan...

Å till råge på allt... så åkte min mormor in på sjukhuset i går.... Hjärtflimmer... hjärtat slår inte som det ska.... det är ju inte så kul å få veta precis... allt på en gång bara...

Ja en olycka komme rju sällan ensam som man säger... å det stämmer ju....

NU ska vi ut å gå alla.... bebis behöver lite frisk luft å råttan med.  

kukkelikuuuu på er..........

Kommentarer:

Mangebange

Mmmm, livet är hårt ibland, hör av dig om du vill fika eller prata...

2008-11-11 kl. 20:48:59
URL: http://mangelof.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0