PLING PLONG

2008-11-08 kl. 13:05:20
I går var allt som vanligt... Jag å Kim låg å gosa i sängen som vanligt medan stoffe sover på morgon kvisten.... KL var 09.30 å det plingar på dörren.... Vem fan plingar på hos oss nu... ??? Vem fan kan det vara?? Hmmm jag har ju betalat tv avgiften.... Kan väl inte vara någon sån gubbe som kommer nu....?? Stoffe tar på sig jogging braxer å frågar kan jag öppna i bar över kropp... Ja klart du kan..... du har ju inga tuttar ändå... ha ha... Sen hör jag bara.... LIGGER DU Å OVER....?? Vem fan var det... Jo då var det mamma som kom.... Hon skulle ha skjutsat mormor till sjukan men hon var för dålig för att åka så då kom hon förbi för att hämta smörgåstårte bröden.... Så jag föreslog att vi skulle åka till Rusta... Å det gick hon med på.... En snabb bajs å dusch å smink vart det... sen drog vi.... Vart lite skit på Rusta.... Mne så vart jag hungrig så jag föreslog en fika på tidermans... Å det vart det.... SEn vart det affärer hit å dit å shopping hit å dit.... Sen föreslog jag att vi skulle till dunderbutiken... Som ligger vid klostret.. Å det vart det... Dom har ju sååååå mkt mysiga grejjer där... Vart lite Esprit kläder.. var 70% rea... me like.....

Kimmen fick en ny overall av mormor... En monster overall... jätte söt.... Så nu har han äntligen en ny fin som passar... hans björn dräkt har han ju vuxit ur..... han växer så det knakar....

Appropå smörgåstårte bröd så var vi på City gross i torsdags för att handla det.... Hmmm jävla dyrt det var... 230 kr för en kartong... eller 65 kr påsen.... Men vi behövde ju hela kartongen eftersom vi är ju en del på dopet... Så va fan vi tar hela lådan.... Väl framme vid kassan sitter en sån där indian ni vet som luktar curry.... Han försökte slå in det där brödet men det gick inte... han fråga sin kollga med huckle... vet du priset.. ne ingen aning... använd streck koden på sidan... men jag har gjort det... å det funkar inte.... men du har ju fler streck koder... pröva alla... ok......

jag tänkte köra en fuling å säga att dom kosta 205 kr som dom mindre bröden kosta... men så va det försent.. han fick in priset... jävlar tänkte jag.. ja ja.... inget att göra åt...

så det var bara att betala.... Men fan vad billigt allt vart... 600 kr för allt det här.... 4 påsar mat+ ett flak med cherry coke.... å vad gott det är.. finns bara på city gross.... me like sooooo.... Men ja ja..... så kolla jag på kvittot.... Då har curry killen bara tagit betalt för en påste på bröden.. alltså 65 kr.... Skulle ju ha kostat 230 kr... snacka om tur... Klart man rusar ut därifrån innan han skulle komma på det eller nåt.... Mkt bra tyckte jag.... spara jag typ 180 spänn på bröden....

Ne nu ska jag åka till Annica pannica å hälsa på..... var evigheter sen vi träffades....

puss å kram....

TRött bebis.......


Kommentarer:

MangeBange

Du luktar ju också curry! Hörde av Frippe att du ska bjuda på adventsfika sen...

2008-11-08 kl. 19:44:06
URL: http://mangelof.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0