Hmmmm

2008-11-04 kl. 11:31:30
Ja jag har ju egentligen inget att skriva om.... sitter bara här å har tråkigt... Fisen sover å råttan sover å stoffe poffe jobbar...

Har städat å tvättat så nu finns inget att göra.. bara bajs på tv... våra bästa år lixom.. hmmm nej tack...

I helgen var jag hos mamma å pappa.. först på förmiddan var vi hos ida å fika... hon har ju fyllt år... sen bar det va till mamma å pappa... tog faktiskt ett glas röd vin på kvällen... var gott... mamma blanda i lite loka apelsin i vinet så vart det inte å starkt.. smaka faktiskt bra...

sen på söndagen var det full rulle.. både wille å benis var där... jag å stoffe tog alla tre ungarna till lekparken så dom fick dampa av sig... Lill plutt hade jag i bär selen.. men han somna... han tyckte inte det var nå kul i lekparken.. ha ha...

På väg hem från lekparken fick vi en kommentar av en gubbe.. oj oj ni har verkligen fullt upp en hel drös med ungar.. ha ha.. han trodde att alla var våra... you visch.. ha ha...

Men det VAR KUL... Mysigt å leka med barnen... dom tyckte oxå det var kul... märktes.. dom var helt slut när vi kom in...

fisen vakna bara en gång i natt... skönt.. han somna kl 20.00 å 22 ¨åt ,sen vakna han inte förens kl 03.00 i natt å sen 07.30... snacka om lyx.. vi låg å gosa till 09 i sänegn, sen satt han i baby sittern till 10 å joddla... å nu sover han igen... han är ju för underbar... men det kan vända snabbt... så man ska inte vara för kaxig.... ha ha..

Ne nu ska jag ruttna lite till innan han vaknar... för vankas det promenad med råtta å bebis...

puss på er....

Kommentarer:

Ida

And soooo are the days of our lives!



Ja du hade rätt!! Haha, du vinner ett pris!!!



Hoppas Kimpa mår bra!

2008-11-04 kl. 22:36:24
URL: http://idlur.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0