080808

2008-11-26 kl. 17:16:01
I dag var vi ju i blå hallen i stadshuset i stockholm!! Kim fick sina små 08:a gåvor... Det var verkligen så fint allt... Man vart lite rörd faktiskt....

KIm var så duktig hela tiden.... Min lilla 08:a fis...  Han fick en mössa med broderat 080808, en sked med ingraverat 080808 en 08:a bok... en bok för barn mella 0-8 år... saker att göra i 08:a området... en cd skiva om just stockholm och 08:a dagen... Å ett jätte fint inramat diplom å sist men inte minst grönan kortet... eller rättare sagt brickan...  så häftigt....

sen bjöds det på saft,kaffe,te,bullar å kakor... efter att vi lämnat så gick vi en stund inne i stan.... men så mkt folk så man fick huvudvärk... vi små handla bara lite sen käka vi lunch... dyraste lunch jag ätit tror jag... över 200 kr för 2... fyyyyyy....

Nu äntligen hemma... sköööönt.....

Här kommer lite kort från dagen.....

pussssssssssssssssss


innan avfärd hemifrån.... frin klädd så klart med slips när man ska på fin fest....=)



lyssnar på tal!!!! ,)



oj så dom sjunger högt... hihi .....



här står vi alla 75 08:a barn.. det saknade 11 st.....



min fina mössa jag fick..... hihi... den håller på att glida av.... j menar det är ju sent på festen då brukar slipsen hamna på sne å mössan åka av... hihi...



mitt grönnan kort/bricka... =)



min fina mössa!!!! hihi...

Summerimg av dagen är toppen... Han är verkligen speciell min lilla fis.... Mamma älskar dig så mkt kimmse limms....




Kommentarer:

Ulrika

Han är verkligen sjukt söt er lile budda....med slips och allt ;)

2008-11-26 kl. 17:54:47
Mangebange

Varför har Stoffe alltid nappen i munnen???

2008-11-26 kl. 20:16:01
Ida

Åååh lille Alfons =D hihi Så sött att han kan ha dinglisarna, wille kunde ju bara ha dom förstaveckan =D haha

2008-11-26 kl. 20:16:55
URL: http://idlur.blogg.se/
Ida

"Men aldrig mörda på en lördag för det verkar skumt! Det tycker jag är dumt!!!" Hahahaha åååå Pippi!!!!! Nästan så man längtar tillbaka till barndomen då vi var sjuka, låg i soffan och åt isglass och kolla på Pippi =)

2008-11-28 kl. 17:59:14
URL: http://idlur.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0