Vi får vårat snitt!

2008-05-21 kl. 16:23:39
Va på Aurora samtal i dag... Och det blir så att vi får snitt... Känns så skönt.. Nu kan jag slappna av å koncentrera mig på att bli mamma... Kan jag släppa alla tankar å grubblingar på vaginal förlossning..

Det är så svårt att förklara varför jag är så rädd för att föda... Helt sjukt... Men nu kan jag äntlligen släppa dom tankarna.. Både jag å Kristoffer är så glada just nu.. Han vill ju bara att jag ska må bra å att det ska kännas rätt för mig... Så nu sak vi tillbaka den 2 juni å träffa barnmorskor å titta hur det ser ut på BB å operations rummet å lite mer... Sen den 12 juni ska jag träffa Läkaren som ska utföra snittet å bestämma ett datum om när det kommer att bli..  Det enda jag vet är att det blir en morgon bebis... Runt kl 08.00 på morgonen iaf...

Går inte med ord att beskriva hur lättad å lycklig jag känner mig just nu... Bara som en stor sten som släppt från mitt hjärta... Nu ser jag bara fram emot allt... Hoppas bara att jag inte får en massa negativ respons från familj å vänner.. Hoppas att dom stöttar mig i mitt beslut å kan förstå lite av varför..

Pappa var mkt positiv iaf... Kändes så bra den responsen jag fick från honom å jag hoppas att det fortsätter så...

Det var som barnmorskan sa att när man har dom panik känslorna som jag har så är det ingen ide att lägga upp en förlossningsplan och försöka få det så bra som möjligt utan hon trodde att det skulle skada mig mer om jag skulle tvingas att föda... Hon var verkligen så förstående...

Har köpt en bilbarnstol i dag... Jätte fin.. En sån där klick ni vet... Färgen var turkos/blå/svart... Jätte fin.. Babyland hade nån vår rea så den kosta 900kr hade kostat 2000 spänn så vi spara 1100kr iaf...

Jag är väldigt nöjd med min dag.. Lite trött bara.. Vaknar ju varje natt av denna olidliga halsbränna... Så jag tror det blir en liten vila på soffan snart...

Sen är det ju Frusna män söker kärlek kl 20.00 sen premiär av pussycat dolls.... Yes!!! Å stoffe jobbar i natt så det passar så bra.. kan jag titta ifred.. hehe.. Å han kan se sin fotboll utan att jag gnäller... hehe...

I den här ska lilla Kim sitta i hem från BB.... hihi.. Vad söt ha kommer att vara... en liten skrynklig bebis...

image67

Kommentarer:

Mangebange

Missade att höra av mig, men blev så ont om tid plötsligt. Har iaf sagt åt Frippe nu att iaf ha en plastpåse över huvudet när han springer naken i eran trapp...
Eyyyhhh, ska dom snitta dig len?!?!?

2008-05-22 kl. 00:57:20

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0