Tårta

2008-05-02 kl. 20:43:54
Japp i dag fick man tårta... Mycket gott!! Gittan å Leif kom förbi med blommor å tårta å paket samt bullar...

MKt trevligt... Dom är så mysiga... bästa mostern....

Sen åkte jag å lollo ner på stan å shoppa lite käka på kolgrillen å snacka skit... Så min dag har vart toppen...

Sen fick lilla Kim en present av moster ida.. en super söt body från polarn å pyret med en svamp på... den är så söt.. Å DYYYYYYYYYR!!!

Ida du ska inte köpa sånna dyra kläder.... Men jag vart super glad för den är verkligen så sööööööt!!!

Så som sagt jag kan verkligen inte klaga på min dag... Amy Dimond var på stan å sjöng...  HAHAHAHA.. Å ingen autograf fick jag... hahahahah... Fan va liten hon var.. kort som en pygme.. man kan inte tro att hon är 16 år... mer som 12 eller nåt...

Stoffe jobbar i natt så man lär ju hamna framför datan hela kvällen... haha.. bara skit på tv ju... Aldrig nå bra på fredagar...

Vad händer i morgon då... Hmmm ingen aning... Stoffe ska ut på premiär golf runda i morgon....  Det är han värd... han är så duktig här hemma å tar hand om oss tre.. alltså råttan,mig å kim....

Nu ska jag ringa jealle.....

Adjöööööö alla....

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0