Skruva...

2008-05-06 kl. 17:49:10
Japp snart ska min man börja skruva i hop våra utemöbler som kom i dag... Dom har vi fått av mamma å pappa i present.. Ska bli kul att få riktigt snygga utemöbler... Kommer bli så snyggt på latan... Jag längtar..

Stoffe va ute på premiär golf runda i dag med Ferm å cossi å en till från tälje station... Dom spöa gubbarna så dom vart bjudna på en varsin glass... hehe...

Kul att han gjorde nåt annat i dag än bara passa upp på mig å råttan som han så duktigt gör.. Så han var all värd denna golf runda...

Han har även klippt sig kort i dag... Jätte snygg vart han.. kort kommer senare i kväll på han... Jag fynda en bh å byxor till Kim å en body.. 39 kr... akta er va dyrt det va... haha... Nu vet jag att dlur skratta åt den meningen... haha eller hur ida???

Nu ska jag laga mat....

Tittar in senare när möblerna är i hop skruvade å lägger upp lite bilder.....


Kommentarer:

Ida

Vi vill se utemöblerna!

2008-05-06 kl. 20:50:59
URL: http://idlur.blogg.se

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0