Så trött efter helgen

2008-05-26 kl. 18:27:01
Helgen har bjudit på sol å god mat i Trosa!! I lördags var vi nere å då träffa jag Annica en snabbis... Passa Theo en stund medans hon gjorde ordning sig!! Sen var vi bara hos mamma.. Åkte hem å kolla på Eurovision men det sög ju neger pung!! Fy vad dåligt det var... Vad är det för låtar som var med... Så dåligt så det finns inte..

Sen i söndags åkte vi ner å fira mamma.. Hon fick e Parfym som jag å Ida dela på sen av mig fick hon en en jätte fin ljuslykta å ett bad kitt med bad olja,body lotion,shower gel å et ljus... Allt luktade ros... Hon vart glad...

Sen bjöd hon på grillat.. Det var så gott.. Va så mätt hela kvällen sen så jag kunde knappt andas...

Hmmmm Lilla Benis är väl för knäpp... Han satt å sa att jag lukta gammal snippa å att snippa smakar Lax.. Fy vad vi alla skratta å den lilla skit ungen.. Va får ha allt i från.. (snippa = mutta) Å att jeanette lukta snopp å att snopp lukta dreggel... HAHA... Ja han är för härlig de ungen... Han har kommit in i en ålder då det är fnittrigt med snippa å snopp å rumpa...

Har inte mått toppen i dag... Känt mig illamående å trött som fan.. Skulle kunna sova å sova å sova känns det som... Min man jobbar i natt så man är själv... lite skönt faktiskt.. Han har vart långledig nu så det passar fint med en kväll själv...

Jeanette har räddat min garderob... Tack snälla.. Hade fan inget att ta på mig men så fick jag en kasse med massa kläder av jeanette.. Å allt passa hur bra som helst.. Är evigt tacksam..  Så i dag hade jag bara problemet att välja vilken tröja jag skulle ha på mig allt.. Besluts ångest..

Nu börjar bloggen krångla. BÄST ATT SLUTA..


Kommentarer:

Anonym

Jag kanske ska öppna en second hand butik... *S* ;-)

2008-05-26 kl. 20:20:14

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0