Ogravid

2008-05-18 kl. 13:55:21
Precis vad jag känner just nu att jag vill vara.... Sitter å lyssnar på en massa sköna trance mixar å vill bara ut!! Vill bara gå på en fet trance club typ ministry of sound, Fokused,cream med bara en massa feta dj:s som Tiesto, Johan Gielen, Orkidea, Paul van Dyke..... Take me to heaven...

Försöker att ladda upp ett klipp från festen 2003 Fokused scandinavien tour 2003 där jag va... Men det går ju fan inte.. Så ni kan se vilka fester det är... 1000 tals glada dansande människor... Åhhhh vad jag vill just nu..

Alltså denna musik är så gudomlig så det finns inte... Den är så JÄVLA BRA!!!!!!!


ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHH Säger jag bara..... Har inga ord för hur lycklig man blir när man lyssnar på det här....

Synd bara att jag har världens sämsta  stereo... Man vill ju lyssna svin högt.... Kim tycker nog oxå att det här är bra.... Hanär lugn i magen iaf... så han sover till det här... det är bra det....

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0