Nymålat

2008-05-19 kl. 22:15:25
Min stoff har vart så duktig å målat om i matrummet.... Antikvitt å nu håller han på att tapetsera en fond vägg... Kommer att bli så snyggt när det är klart.. Tycker så sund om honom som måste tapetsera mönster anpassad första gången... Men han ska ha stor eloge för att han verkligen gör allt... Han förtjänar en lång golf runda sen.. hehe..

Men jag har med dragit mitt strå till stacken.. Har gått med råttan hela dagen trots min foglossning och min nerv som ligger i kläm. Lagat mat till han å så....

Man hör hur han svär där ute så det är nog svårt.... Stackars min babe....

Har inte så mkt att skriva om i dag... Får bli mer i morgon... Känner mig ganska så trött med...

Ska till tandis i morgon å laga min tand som lagningen släppt från... ajajaj vad pank jag kommer att bli....

Varför ska det alltid komma en massa utgifter hela tiden å inte inkommster i stället.... Längtar efter skatte pengarna.... Kom nuuuuuuuuuuuuu!!!!

Jag känner mig så dum som sitter här å bloggar när jag hör min man svära å stånka där ute... Men jag vill så gärna hjälpa till men kan ju inte ett skit om tapetsering ju.. OM jag kunde hjälpa dig babe så skulle mer än gärna göra det....  LOVE YOU...!!!!


Kommentarer:

Mangebange

Ja, jag tror inte det är hjärtat, men man vet aldrig, känns inget speciellt med andningen, men borde gå över snart tycker man....
Ska ni ha hjälp med tapetsering?!?

2008-05-20 kl. 10:11:33
URL: http://mangelof.blogg.se

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0