Halsbränna

2008-05-13 kl. 23:10:55
Gode gud låt mig slippa denna halsbränna... Jag lovar att tro på dig om du tar bort den... Snacka om magsyra upp i halsen!! Fy det är ju så obehagligt.. Tuggar Renni så det sjunger om det... Snälla låt mig slippa Gaviscon... Buhuuu vad det är äckligt.. Gaviscon är verkligen så äckligt att jag äter fan hellre terrys hund mat... Å då är det äckligt... Å gaviscon är typ det enda som hjälper när jag har sån här riktig halsbränna attack....

Sen tycker jag att jag borde få statligt bidrag för toa papper.. Så mkt tjotta papper det går åt nu när man pinkar var tredje minut har det aldrig gått åt under hela min livs tid... Typ en rulle om dagen... Så inför toa pappers bidrag...

Annars har jag smällt i mig 2 liter jordgubbar i dag... :) sååååååå gott... blir nog 1 liter till nu innan jag går å lägger mig.... yammyyyy!!! Kanske ska festa på dom i sängen... Ligga å smaska under täcket å glutta på tv en stund... mmmm det tror jag att jag gör... Stoffe jobbar ju ändå i natt så lite kan jag få festa till det... hi hi..

I morgon ska jag nog baka lite... Fyller ju 18 på torsdag... hehe... eller va det 27 ne det var nog 18... hehe.. Får ju lite fika besök så då måste man ju bjuppa på nåt ätbart.. Måste hitta nå sockerfritt till farsan Balo... Vart hittar man det då... Vill ju inte bjuppa på nå tort å äckligt från willys... Tidermans kanske har nå lyxigt.. Hmmm ja men det måste jag titta in i morgon med...  Å självklart blir det tårta oxå... Stoffe skulle baka en smaskig tårta.. Det är han duktig på... Han är så söt när han bakar... MIn lilla bagar gay... hahahahaha....

Å vad jag längtar efter han nu... Kom hem nu stoffe poffe....

Annars har jag tvätta 2  maskiner tvätt i dag, vart på ÖB å glutta runt.. köpte lite rengörings medel å skit... Laga lyx middag för 1... Gulasch soppa på burk från Ala felix.... Mycket avancerat... Skulle skura men då har jag ju inget att göra i morgon så jag spara den uppgiften...

Råttan ligger å gluttar på mig nu å ser såååååå måttligt uttråkad ut... Han hatar när jag sitter vid datan... haha.. Ska ta å gå kvällsisen med han nu... Sen dimpa ner i bingen med 1 liter jordisar....

Hoppas att eran tisdag har vart till belåtenhet så ses vi i möra.......

Kommentarer:

Ida

Varje gång jag hör eller läser Gaviscon så tänker jag på Skönheten & Odjuret, hette inte nån snubbe där typ Gastón eller nåt?? haha

2008-05-14 kl. 21:26:14
URL: http://idlur.blogg.se
Mostra

Grattis på 18 års dagen HURRA HURRA ,15/5 , jo jordgubbar ger mycket magsyra , + förr sade de att barnets hår växer ,så din plutt kommer väl med rastaflätor så mycket som du har halsbränna,eller en liten hippie ( hihihi) / Kram på dig simma lugnt ,

2008-05-14 kl. 22:23:23
Ulrika

Grattis på 18års dagen! tar du studenten också i år eller?

2008-05-15 kl. 06:18:05
Ida

Varsego fjärt! Hahahaha tänk om Kim har rastaflätor som Mostra skriver! Haha gud va kul, sitter här och skrattar! haha

2008-05-15 kl. 17:54:26
URL: http://idlur.blogg.se

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0