Förbannade Tand

2008-05-28 kl. 18:39:46

Ja denna tand drar jag ut snart... Va ute å gick med råttan i går runt 18 tiden... Allt var frid å fröjd.. Tar ett tugummi å AJ JÄVLAR min tand.. Fick så satans ont i tanden jag haft problem med.. Va ju bara en vecka sen jag va hos tandläkaren ju... Ja ja går säkert över... Mmmm eller hur... vart bara ännu värre.. Så fort jag nudda med tungan på tanden så höll jag på att dö... I natt sov jag som en kratta.. Vakna så fort jag kom åt tanden...

Så ringde till tandis i morse å fick en akut tid i dag kl 16.30.. Visa sig att jag fått för stor belastning på tanden för att den var för hög.. Så hon slipa igen hela tanden å fyllde den med smärtstillande... Å det kosta inget som tur va... Eftersom hon inte slipat ner den tillräckligt.. Så nu får vi hoppas på att den klarar sig till den 24 juni då jag ska tillbaka för att rotfylla den...  Så hoppas jag kan sova i natt...

Ja vad har annars hänt i dag då... Inte så mkt.. Terry fick bada en sväng i dag... Det är så bra för hans leder att simma... Så han har mest legat som en utslagen hund fäll hela dagen... Stoffe har vart å spela golf...

Han skulle gå ut kl 08.17 på banan men kl 07.00 vaknar jag av att han står å steker pannkakor i köket.. Hmmm jag undrar vad fan han gör vaken nu å varför han steker pannkisar 7 på morgonen.. Ja nej då ville han inte stressa till golfen.. Ja herre gud säger jag bara.. Man går inte upp 7 en ledig morgon.. Å dessutom så äter man inte pannkisar heller till frulle...

Ja vad ska man säga om min lilla golf nörd...

Har fortfarande bedövning i munnen så jag har sne läpp... haha...  Å det smakar lagning i munnen så man är inte speciellt hångel vänlig heller... hahaha...

Mötte grannen i dag i trappan som bor högst upp... Hon har  en liten flicka på 7 månader å hon tyckte jag såg sprick färdig ut å när jag berätta att det var 2 månader kvar då tyckte hon synd om mig... haha.. Jag skulle även få kläder av henne till bebisen... Hon hade jätte mkt oanvänt som var i neutrala färger som vitt å så skulle jag få tvättlappar å lite sånt.. Så det är ju snällt...

Nej nu blir det mat.. Håller på att hungra i hjäl... kurrrrrrr i min bebis mage....


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0