Fluffig hund

2008-05-04 kl. 15:09:57
Ja min hund är riktigt fluffig i pälsen i dag efter badandet i går... Han är så mjuk å go... I dag är han lite trött efter sviterna i går... Skönt det.. kan man ta det lite piano i dag.. :)

Här busar råttan å husse vid yngern....

image54

Precis uppkommen från vattnet!!!

image55

Ja vad ska man hitta på??? Har ingen direkt lust till nåt kan jag påstå... men endå vill jag göra nåt... Typiskt att min babe jobbar dygn... Allt blir så tråkigt när han är borta... Fast i bland är det skönt med... Ingen sport på tv å ingen poker på nätet.. utan jag får allt för mig själv... :)

Hmmm behöver nog gå på toa... har ändå inget roligt att skriva om i dag....

Innan jag går så kolla in den här muskelknutten... Är han inte för söt lilla William

image56 Nya shark shorts å baloo spännar linne....

Kommentarer:

Ida

Rutten råtta du har! Och en jäkligt söt syster son =D

2008-05-04 kl. 21:44:28
URL: http://idlur.blogg.se

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0