Vad ska man säga!!

2008-03-24 kl. 18:18:50
I helgen var det påsk... var hemma i trosa å åt påsk middag.... hela familjen var samlad utom stoffe....

Åt det vanliga.... en repris på julen kan man väl säga.. påsk skinka,köttbullar,rödbetssallad,janssom,ägg å godis så klart ,samt påsk must.... trevligt var det väl....

Ja så var det min foglossning... den är inte skön... Men det jobbiga är att folk verkar inte fatta hur ont jag har å att jag kan inte gå fort eller långt... Som att gå till affären är inte långt.. MEN för mig är det de... Så yttrar man sig om att jag klarar nog inte av den sträckan ja då är man lat å det är ju inte långt dit... Går man sakta ja då får man gnäll för det...

Vad är det folk inte fattar... sluta himmla med ögonen eller lägg den där sucken.... Gör det när jag inte med i sånna fall... Jag blir faktiskt allvarligt ledsen å sårad.... Tror ni att jag vill det här eller... ??

Sen vill jag bara att folk ska sluta jämföra sina barn, graviditeter,förhållande,förlossningar you name it.. Nej jag kommer inte bli som ni... jag kommer att få uppleva,uppfostra,föda waht ever mils långt vad i från just DU upllevde/upplever nu!!!


Tror nog det är bäst att hålla sig för sig själv.... Bäst så!!

Dax att tänka på middagen nu... Suckar djupt.... alltid lika svårt att hitta något till middag.... jag är ju så kräsen nu förtiden.... kan inte bara slänga i mig köttbullar å makkisar för att det finns hemma... nej fy.. då spyr jag... måste verkligen ha något som är wow bara för i dag.... jätte jobbigt är det... Å vad fan är det som är wow bara för i dag då??? hmmmm ja det tar nog bara en timma för att komma på det....

Kommentarer:

Ida

Vet han om att du har en blogg då?

2008-03-24 kl. 20:25:12
URL: http://idlur.blogg.se

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0