Tjillevippen!!

2008-03-10 kl. 15:43:09

Hola!!!!

Idag är det ny vecka... *suck* 5 dagar kvar till helgen.... I dag blir det ikea... ska kolla på lite barn saker hade jag tänkt.... Det är så kul att titta på gulliga saker...

Å shit vad jag vart bajsnödig nu... Nä måste springa på tjotta... kommer snart... Så är tillbaka!!! Fan vad skönt  det är att skita....


Har nästan köpt en barnvagn.... får se i kväll.... det är inget dyrt märke... men det skiter jag i.. jag är ingen märkes bög till mamma.. alla dyra vagnar har ju ändå bara fått dålig kritik... Den här modellen har fått jätte bra omdömme så det blir nog jätte bra.... Ni kan väl säga vad ni tycker om den....


                                 

Vad tycks?????        


I morgon ska jag å syrran ida å hennes mike till hovet å se DIF-LHC... Ska bli as kul... ska jag avreagera mig ordentligt.. skrika tills jag tappar rösten.... Å så får jag se världens snyggaste djurgårdare... Mumms... Nämligen Dick Axelsson.... Mmmmm Hans lilla dick skulle man ju kunna tänka sig att ha som en liten lollipop.. hahahaha



image24 Åhhhhhhhhhhhhhh är han inte snygg.........

Nej nu ska jag till Ikea.... Ajjjjöööööö!!!!


Kommentarer:

Ida

Men hallå, minibilder!! ser ju inget jöööö.
Åh, Ikea, vilket fusk!

Mä åh, hans dick som lollipop??? SNUBBO!!!!

2008-03-10 kl. 16:08:09
URL: http://idlur.blogg.se

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0