Shoppat=kul=vill shoppa mer

2008-03-27 kl. 22:30:12
Ja vilken dag det har vart... Den har vart helt underbar.... Gick upp i tid å njöt av min frukost... 1 päron,2 kiwi 1 yoggi å ett stort glas citron vatten.... Snacka om vitamin kick på morgonen... duscha å sminka mig... gjorde mig lite fin för ultraljudet... Det var helt otroligt underbart att få min lilla bäbis... Jag älskar honom så.....  det enda jag gjort i dag är att jag tänkt på bebis å bara haft ett leende på läpparna hela dagen....

På ikea inhandla vi lite gosedjur,3 lampor... 1 lampa vid sängen å 2 sol lampor som ska vara i barnrummet å 1 riddar grejsemojjs som man lägger saker i å lite annat smått å gott.... Sen gick vi till tous r us å där handla vi en natt lampa, nalle puh skummisar man sätter på väggen å en tiger tvättkorg till bäbis kläder..... eller kom som han heter.. Sen gick vi till H,M å där köpte vi kläder... kunde inte låta bli..... Sen vart det hemgång... Vart take a way mat nämligen kolgrillen..... mmmm så satans gott......

Efter maten vart det linda måste sätta upp alla saker på engång.... Min stoff suckar som vanligt... Men har man köpt saker kan man ju inte låta det ligga i ett hörn å samla damm...

Å jag vill inte höra från någon.... å då menar jag inte från någon att redan... kommer du inte att tröttna... vänta lite med allt... det kommer mer saker du vill ha å då är det onödigt att du redan  handlat allt det där....  känner du att du måste klaga så ring fröken ur... för jag vill inte höra....

så nu ska jag faktiskt gå å sova... är trött som en babian...  gonatt!!!

Här är lite av det jag inhandlat i dag....

image45

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0