Ny duschad råtta :)

2008-03-25 kl. 12:08:53

Ja äntligen är han ren å luktar gott... nu kan man gosa med han igen... Han var lite putt på husse i går när han åkte in i duschen... Men mamma linda muta han med ett smaskigt nykokt märgben sen... å då vart han glad...

Han fick bara smaska på det en stund då vi skulle sova... så vi la upp det på köksbänken  så länge... Hmmm så vakna jag i natt av något tassande... ja då var det råttan som leta benet.... Jag kunde inget annat än bara skratta mitt i natten åt sötisen....

I går var det en ganska bra dag... jag kände dom starkaste sparkarna hittilss... det var fan läskigt.. jag hoppa till å vart rädd som fan..... men så här i efter hand så är det lite coolt....

Vakna skit tidigt i morse... kl 07.48... hmmm hallå linda somna om... locka upp råttan i sängen å så somna vi om till kl 10... låg å mysa en timma å gick upp kl 11.00.... perfekt morgon.... så skönt att ligga å dra sig å ta det lugnt...

Har beställt skit fina curtins å påslakan i dag...  Från Jotex... ha ha... fick hem katalogen å vart kär direkt.... NU känner jag mig gammal som beställer från jotex... ha ha.. är det inte bara gammlingar som gör det....???


I dag blir det lite små städning, tvättning m.m....  Men nu blir det promenad med råttan.....


   

MITT INKÖP FRÅN JOTEX.....


Kommentarer:

Ida

Snyggt påslakan, måste jag med beställa känner jag!

2008-03-25 kl. 12:44:31
URL: http://idlur.blogg.se
Janet

Coola curtins... ;-)

2008-03-25 kl. 21:56:25

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0