Men in trees!

2008-03-06 kl. 14:27:42
Tjollahopp!!

Äntligen ett nytt avsnitt av men in trees!! Håller på att ladda ner den nu... Så det blir glass å vindruvor till det nya avsnittet i kväll!!

Så spännande.. Är Jack verkligen död?? Det kan han ju bara inte vara!! Jag tror att han flyter omkring där på barents hav med den där bruttan... Dom har bara inte hittat honom... Serien är ju fan över om inte Jack är med... Han har ju äntligen gjort slut med Lynn å han vill ju ha Marin... Men hon är ju fan trög.. hon skulle ha tagit tillbaka han påengång... Hatar serier man blir fast i... *morrr*

Färga håret i går!! Svart!! måste ju passa in i den här turk stan.. hahaha.. Ni skulle sett mig i går... färga det själv.. var färg typ överallt förutom i mitt hår... haahahaha...

Fynda mamma kläder i går på H,M.... Mamma byxor,jeans för 198kr hade kostat 498kr å ett linne för 65kr hade kostat 149 kr... Å så köpte jag världens sötaste tröja till bäbis... Kunde inte motstå... Den var ju för söt.. 49 kr kosta den...

Annars så skiter mina vänner i mig fortfarande, inget nytt på den fronten!!

Har vart ute i solen med hunden.. jätte skönt var det.. Min älskade man ska på hockey kväll med Jocke(store syrrans kille) dom ska se SSK-MODO... Jocke är ssk:are å stoff är modoit... få se om dom är vänner efter matchen.. haha...

Får se om stoff vågar gå på nån mer match med jocke efter den här... Jocke han är nämligen en sån där som skriker på allt å alla på en match.. så roligt å lyssna på han... öppp öppp öpp öpp öpp hela tiden å så kommer det nån svordom... hahahahah.....

NU ska jag å stoff åka å kolla på bilar... det är kul att bara driva runt i bilhallen å lura försäljarna att man ska köpa bil.. hahahaha...


TRÖJAN ÄR JU BARA FÖR SÖT!!!

image21

Kommentarer:

Ida

men hallå, men in trees är inte ens bra!

Det ska ju va One Tree Hill =D

2008-03-07 kl. 10:30:06
URL: http://idlur.blogg.se
Emelinda

Sicken söt tröja!

Jag vill osså ha bebbe!!! *avis*

2008-03-10 kl. 17:30:03
URL: http://emelinda.blogg.se

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0