Gjort stan!!

2008-03-08 kl. 17:55:48
Kuckeliku!!

Idag var jag på stan med storesyrran,benis å elin... Det var trevligt att få umgås lite med vänner... Har ju inte gjort det på länge då dom dumpat mig.. Så det var trevligt med lite shopping å fika på stan...

Köpte 2 mamma linnen,1 mamma blus å ett par nya gympa pjuck.... as nöjd är jag...

NU ska jag i väg å handla mat... Blir lövbiffrulader med klyft potatis,sallad å grönpepparsås.... FY FAN VAD GOTT!!!!!

Så blir det andra chansen på tv å mys med stoff å min öronlapp.... Ida kallar han för kotlett öra... Hon tycker det ser ut som om dom sytt dit en kotlett på hans öra.... Dumma ida!!!!! *morr på dig*

Hej hopp på er alla....

Jag önskar er en super trevlig lördag!!!!

Kommentarer:

Ida

Men han är ju en kotlettöra!!! Bara å inse...

Ja du får jätte gärna köpa ett stormkök tills hans lägenhet! Ska bara spika upp ett par tavlor så är det klart sen...

2008-03-09 kl. 08:59:21
URL: http://idlur.blogg.se

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0