Ensam igen!!

2008-03-14 kl. 17:36:44

I dag fick jag min barnvagn... Den var super cool... jätte nöjd är jag. så nu  ska man bara vänta en evighet på bäbis*suck*

I daghar jag vårstädat lite... Bytt gardiner å duk å lite pyssel... så det vart lite mera vårkänsla nu... Även fast vädret säger höst slask....

MIn kära man tog ett xtra pass i natt så vart man själv igen... Så ska han jobba i morgon med... *suck* jag blir själv hela tiden... Men kan ju trösta mig med att jag har min råtta... han är världens bästa sällis... ;)

Vet inte riktigt vad man ska hitta på nu... kanske klä på sig å gå ut på promenad... Eller inte... *hehe*

Så tråkigt å sitta här själv med råttan... ingen att prata med... Tänkte bränna en skiva men vet inte vad jag ska ladda ner för musik... MAN får alltid hjärnsläpp när man sitter framför dc å ska tanka hem musik...

Jag kom precis på att jag ska ladda hem carolina gynnings låt... hahaha... den är ju stört skön... Hon är så jävla kaxigt skön den bruden... Gillar henne skarpt... LÅten är skit dålig men så skön ändå.... Allting som jag tar på blir till guld..... Ja det kanske stämmer.....




Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0