Äntligen!!

2008-03-02 kl. 21:33:42
Äntlign är du tillbaka min älskling!! Du fattar inte hur mkt jag har saknat dig!! Det är helt ofattbart...
Nu är du som vanligt igen... Tigger mat å dreglar....

Igår hade jag tappat hoppet... Trodde du skulle lämna livet... Hade bäddat med madrasser på golvet där vi låg å titta på melodifestivalen... Å du var knappt närvarande... Så dålig.... MEN NU ÄR DU MED MIG IGEN!!

Jag kommer aldrig att lämna dig igen på sjukhus.... Du kommer alltid att få vara hemma...

Annars är allt bra.... Magen växer å frodar å min stoff finns hos mig hela tiden.... Rätt låtar gick vidare till globen i går... jag behövde aldrig bli irriterad... så det var ju med possitivt...

Nu ska jag äta sockerkaka å dricka saft... Mumms.....


Krya på dig  nu råttan.....  ska ta hand om dig....






Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0