Akuten

2008-03-19 kl. 00:16:58
Jaha då sitter man här å väntar på att stoffe ska komma hem från jobbet så jag kan åka ner till akuten!!

har så otroligt ont i buken... det lixom dunkar i urinblåsan... jätte obehagligt är det.... Har så ont så jag knappt kan sitta... å jag mår super illa och känner mig kräkfärdig.... var lite blod i kisset förut... Prata med vårdguiden och dom tyckte jag skulle åka in till akuten.... Så det är väl bara att göra det.... Hatar akuten... känns som om jag tar upp en plats för dom akut sjuka... En urinvägsinfektion känns så fjuttigt att åka in akut med... Men men....

Sen blir man ju orolig för bebisen med... Tänk om det är nå fel.... nej usch nu får jag inte ha sånna tankar....

Varför ska det alltid hända sånna saker när stoffe jobbar.... Tur att han har sån bra chef så han får åka hem... Å att dom var 1 upp i natt.... Min stoffe är så underbar som kommer hem till mig....

Jag älskar verkligen dig...... Du är mitt allt.....

Kommentarer:

Ida

Va härligt att det "bara" var extrem foglossning! Syns i helgen då...

2008-03-20 kl. 13:15:08
URL: http://idlur.blogg.se
stoffe

så klart att jog kommer hem, gör allt för din skull puss jag älskar dig

2008-03-20 kl. 20:18:33
URL: http://halvnuffe.blogg.se

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0