vakna tidigt!!

2008-06-04 kl. 12:02:41
Ja för andra morgonen i rad nu så vakna jag tidigt!! Hmmm vad kan det bero på?? vakna 9 igen å kunde inte somna om.. Bara att gå upp!! När jag går upp så där tidigt så är terry så tjatig.. Han tror det är dax för lunch då... Så han bara snurrar runt å trasslar... Så kl 11 gav jag upp.. Då fick ha sin lunch... *suckar*

Ja i morgon går jag in i v 30... Hjälp bara 8-9 v kvar inna Kim ska komma ut i världen!! Börjar kännas läskigt nu.. Tanken på att jag ska bli mamma... Hur gör jag... Det är så många tankar som snurrar i ens huvud nu så det är inte klokt... Tankar jag inte kan svara på... Men vill man ha svar på allt?? Det är oxå en fråga jag ställer mig!!

En sak vet jag iaf å det är att jag kommer vara så fittigt nervös dagen innan snittet.. Jag kommer fan skita på mig av nervositet... Kommer säkert SPY ett antal gånger med... Oj oj oj!! Ni som känner mig väl vet hur jag är när jag är nervös... Å för att inte tala om på morgonen man ska skriva in sig å veta att ja om knappt en timma så är vi 3!!

Helt ofattbart sjukt... På tisdag nästa vecka kl 14.00 så får vi veta när Kims födelsedag kommer att bli... Hoppas dom plockar ut honom i v 38...

Allt är ju så gott som klart nu!! Vagn å säng å baby sitter,skötbord,kläder,bilbarnstol.. Bara små saker kvar...

Ja fast hans rum är inte klart än.... Har inte bestämt färg ännu!! Jag blir tokig... Jag vill ha nå annorlunda rum... Så tråkigt med vanligt barnrum... Vill ha nåt som dom brukar göra på extreme makeover home edition... Men vad skulle det vara då??? HJÄLP MIG NÅGON!! Ingen känner man heller som är bra på att rita/måla...  Skulle vilja ha någon snygg målning på väggen... Nå sago figurer eller ett pirat skepp,en borg,riddare eller nåt....

Nu är det dax att gå ut med råttan.... Kanske ska ta han ner till vattnet så han får simma lite... Sen blir det en dusch för en själv....

Kommentarer:

Titti

Köp några schyssta wallies, finns bl a på www.inreda.com

Felicia har Nalle Puh wallies i sitt rum, jättefint!

2008-06-04 kl. 16:54:15

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0