New Camera!!

2008-06-03 kl. 22:42:11
I dag kom dom efterlängtade skatte pengarna.. Så det vart ilfart ner till elgiganten för att inhandla en ny kamera... Vart en samsung bla bla nåt... Å han slängde med ett minneskort oxå på köpet... så det var snällt.... Så nu kan jag äntligen ta kort... Massor av kort... Det värsta när man köper nya saker är ju att dom ska ju laddas så förbannat länge..*suckar*

I natt fick jag sova en hel natt utan att vara uppe å pinka.. Hallelulija vad skönt det var.. Vakna kl 09.00 å var utvilad.. Så skönt.. Så kl 11.00 låg vi på stranden allesammans.. Stoffe hade köpt en jätte skön sol stol till sin gravida fru.. Så söt han är... Den var ställbar i alla lägen å en ställbar nack kudde å en handuks hängare.... Ja den var super skön iaf... Så den har jag solat i i dag i hela 4 timmar... Så jag har bränt mina fossingar.... Men magen klara jag... den smörjde jag in hela tiden... vill verkligen inte bränna magen... Hade med oss en massa gott fika.. Köttbulle mackor å kyckling/curry röre mackor, nektariner,äpplen,melon,jordgubbar,chips,bullar å 6 L vatten... Det fläkta så skönt där ute vid stranden så det vart inte den där jobbiga värmen.. Så doppa jag mig med 2 gånger.. Satans helvette vad kallt det var... Inte mer är 14-15 grader i vattnet... *burr*

I morgon jobbar stoffe så då ska jag å annica ses på stan en stund... Får bli en mellan dag från solen...  Får se om jag hittar en kjol.....

Terry har vart helt död sen vi kom hem från stranden... Fick tvinga han ut vid 19 tiden för att kissa å bajsa.. var inte direkt super flash gordon kan jag säga... Nu bara snarkar han...  Jag har med tagit en siesta i dag... Vad skönt det är att sova middag alltså... det är skönare än natt sömnen.. Man somnar så fort....

Hoppas ni andra haft en super dag i solen oxå......

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0