Midsommar- Stendörren

2008-06-23 kl. 23:16:14

Ja så var helgen till ända... Det har vart mkt skönt och avslappnande...

På midsommar var jag å älsklingen å råttan i Trosa. Vi var helt alena hos mamma å pappa. Vi grilla å kolla fotboll å åt os runda. Så mkt som vi åt på midsommar har jag nog inte ätit. På midsommar dagen var ingen av oss spec hungrig. Till å med råttan var mätt. Fick truga i han middagen.. haha.. har nog aldrig hänt någon gång tror jag.

Vi hade soligt å fint hela dagen. Vi tog en promenad nere på stan ner mot hamnen å strosa omkring.. Jätte mysigt.

Sen vart det grilla i solen...

Terry var ju tvungen att kolla så pappa sköter sig vid grillen!



Min älskling


Min skruttis!!! MED SNUSLÄPP.. HAHA



Sen på midsommar dagen åkte vi till stendörren å strosa omkring...

Kan ju säga den terrämgen var ju inget för mig.. Rena rama bergsklättringen.. Såg ingen gravid i 8:de månaden som traska omkring bland stockar å sten å berg å dalar... haha.. men jag tog mig över 3 broar..

Terry tyckte inte om att gå över hängbroarna.. Den första bron så vägra han gå.. Han streta med tassarna å gnydde å var helt förstörd.. Men när vi väl fick över han över första bron så gick dom andra 2 bara bättre å bättre å på vägen tillbaka så gick han över dom galant... Stolt mamma.. Han var så duktig...

Vill inte gå över pappa! Vi stannar här...



När han väl kom över så belönades han med ett dopp... Å det uppskattades som vanligt... Ingen bad kruka han inte!



Sen fika vi lite en bit in i skogen.... Så mysigt!!



Sen åkte vi hem å tog det lugnt... Kolla på fotbollen....


Åkte sen hem till tokstan å somna...


I söndags bjöd syrran på fika nere på stan.. Brun å jävlig då hon var nyss hemkommen från turkiet.. Fy så skitig hon var.. hehe...


I dag Måndag har det vart lugnt... Löf var förbi å fika med sin doggy som sket på min matta... haha.. Hon har säkert lärt sig av Löf... man blir ju som man umgås... haha..

Nä nu ska jag ta sista promenaden med råttis pottis.. Sen sängen.....


Kommentarer:

MangeBange

Hon tyckte väl att skit ska skit ha ;-) Ses på fredag...

2008-06-24 kl. 09:58:03
URL: http://mangelof.blogg.se/
Ida

vad mysigt ni ser ut att ha =)



Snacka om att Terry är StorSnusar´n!!

2008-06-24 kl. 20:13:58
URL: http://idlur.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0