Magknip

2008-06-05 kl. 13:28:25

I går kväll så åt jag en köttbulle macka från ala statoil... Efter en timma började jag må så illa... Gick å la mig i sängen å mådde så dåligt... Låg å bara halv sov hela natten... Vakna till å från av illamåendet...

Sen i dag har jag en sån magknip.. Jag fattar inte.. Har så jädrans ont i magen... Blir bara snäll mat mot magen i dag... Å aldrig mer en köttbulle macka från statoil...

I går va det en hel dag på stan med annica å theo... Kom inte hem förens vid 20.30.. Så det var så skönt att slippa lägenheten en hel dag...


Bada el råttis i går som vanligt.....

Skaka sig nära matte måste man ju göra med!

Sen var man trött

Å ännu tröttare

Sen låna man mamma mage som kudde

Å husse vart avis

Har precis ätit vatten melon men börjar känna mig riktigt illamående nu.. usch... måste lägga mig ett tag nu känner jag.....


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0