Kims rum klart

2008-06-18 kl. 16:46:42
Äntligen är det klart... Gud vad skönt!! Nu är allt gjort... Bara nappar å sånt som ska inköpas nu... Lite filtar å grejs..



Lite bilder på resultatet... Så bra när man ser helheten med allt annat oxå....

Råttan tyckte vi var tråkiga när vi fixa i rummet.....



Stoffe är å jobbar... Kommer hem i morgon.. så jag har laddat hem sex and the city filmen jag tänkte jag skulle gotta mig i kväll... Har redan tjuv kikat lite å den verkar så bra.. Kan inte kl bli kväll...

vet inte om vi åker till ö-vik i morgon... Har besluts ångest... Får se i morgon när jag vaknar... Fast lutar nog åt att stanna hemma... Kanske ska njuta av en midsommar bara han å jag för nästa år har man en 10 månaders å hålla reda på...

Fixa naglarna i dag men vart inge bra... Jag å fransk manikyr går inte hand i hand.. blir alltid kladd kladd.. Skulle vilja gå till en sån där nagel tjej å fixa dom ordentligt.. Men är ju så dyrt...

Här är lite bilder på dom sötaste syster sönerna frn tivolit...







Å så måste man ju rida på renen tillsammans... Dom små brandmästarna






En brandmästare måste ju äta oxå...

Ja så mkt som jag älskar dom här små liven hur mkt kommer jag då inte att älska mitt lilla liv... Helt ofattbart..


Kommentarer:

Mangebange

Alltid lika snäll ;-)

2008-06-18 kl. 22:43:36
URL: http://mangelof.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0