Helgen är över

2008-06-29 kl. 14:41:59

Gud så skönt!!! pustar ut!!

Äntligen är den över...

Min babe tog sig runt stadsloppet och han kom inte sist.. Pustar ut.. Så jag kan visa mig i trosa i fortsättningen!

Han skulle ju slå pappas bästa tid på 40,01 men det gick inte riktigt... Han sprang på 40,40. Men jag är jätte imponerad av min babe.. Han har ju inte tränat ett dugg inför loppet.. Så jag är jätte stolt över honom..

Så nu måste han springa nästa år igen... Jealles jocke kanske ska springa nästa år... Vore as kul om han gjorde det..

Sen efter loppet gick vi ner till Bomans njutbar å mötte upp syrran å jocke, cissi å peter... Dom drack lite öl å cider medans jag drack Loka vatten... Mumms... Såg ju knappt gott ut med öl...

Sen innan vi gick vi hem så gick vi förbi tullen.. Å herre gud vad fylla... Små pojkar å flickor låg längs bryggan å spydde å sov å nej usch å fy... Polisen omhändertog en stackars full tjej på 14,15 år... Ne tur man är så pass gammal å jätte gravid så man inte tycker det där är nå kul längre...

På lördagen fika vi med jealle å jocke på hannas... gick ner till hamnen å tog  en galss å strosa runt lite... Sen åkte vi hem till tokstan å käka kolgrillen.. Stoffe gick å la sig tidigt då han jobbar dygn i dag...

Jag satte uppe till 12 sen gav jag upp å stupa i säng.. Men väl i sängen så kunde jag inte somna... Vred å vände mig.. Råka peta stoffe i näsan oxå... haha..

Sen i morse när jag gick upp så hitta jag inte terry.. Han var som borta med vinden...

Går å sätter mig på toan då ser jag en tass sticker ut under dusch draperiet.. Då har tokfan gått å lagt sig i duschen... Hmmm  vad har jag för hund..

I dag är jag bara allmänt trött å slö.. Terry med efter helgens bravader... Han haka på allt förutom njutbaren på kvällen då... Så han bara sover å jag gör inget.. Skönt..

Nu hickar lilla Kim så min mage guppar som stormen på barents hav...

ska ta ett äpple nu å sen ringa å trakasera någon tror jag... Hmmm undra vilket offer jag ska välja....


Kommentarer:

Mangebange

Ja, visste du inte att jag har en son?!? Neee, det är Tomas son... Men då får väl Stoffe ta den tiden nästa år, får väl se om Robban bangar ur nästa år också. Annars kanske jag också springer, å då ska jag se till att inte klanta mig innan med maten.

Fjårtisfylla är väl vackert?!?!? :-P

2008-06-30 kl. 09:27:42
URL: http://mangelof.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0