Fredag den 13:de

2008-06-13 kl. 13:51:46

Det är i dag det... Får se om man får nå otur i dag då!!!

Har så otroligt ont i magen i dag... Gör så jävla ont i höger sida... Kunde knappt gå med råttan.. Halta hem.. Kände som om jag höll på att dö... så satans ont..

I går hade jag en blödning med... Hmm undrar om nåt håller på att hända... På förlossningen sa dom bara att jag skulle avvakta.. Så typiskt svensk vård.. Avvakta å ta en alvedon.. Det får man alltid höra.. Jag kan oxå bli läkare.. För dom två orden är det ända man behöver kunna...

Om något händer min lilla Kim så stämmer jag dom.. Men vad får man för det.. Inget.. Dom går ju säkra ändå..

Så  jag får väl avvakta å ta en alvedon...

Ja å ingen har mna som kan hjälpa en heller.. Stoffe jobbar ju... Så får väl se om man blir tvungen att åka til sjukan... Men  nu blir det inge mer promenader... bara ta det lugnt..

Ja å min man är kåt... Märks att han inte fått nå på länge... Såg att han hade laddat hem porris... *morr*

Så fråga jag va det var då bara.. va vadå.. jag har inte laddat hem nåt... Men snälla stoffe inte fan är det jag iaf.. vem är det då?? hmmm ja jag kanske har laddat ner det av misstag.. jag visste nog inte att det var en porris.. Men snälla stoffe det står ju kåt slyna bästa porrfilm jag sett som titel.. Du kan ju inte säga att du inte visste att det var en porris... Hmmmm ok då det var jag.. lite kul måste man ju få ha...

Ja vad ska man säga... Varför klarar sig killar inte utan sex för.. JAG GÖR JU DET!!!!

jaja vill han ligga där å runka till porris så varsågod...

Hellre det än att han springer ute å pippar... Visste ni att 75% av alla män är otrogna under sina respektives graviditeter... Så jävla elakt.. kan dom inte hålla sig i ett par månader?? Eller gör som stoffe.. Runka till porris..

Så själviskt att vara otrogen när tjejen är på smällen.. Så lågt alltså.. så kåt kan man bara inte vara.. eller??

Ja nej nu lämnar vi det ämnet..

Ska bränna en skiva men kommer inte på några bra låtar att bränna.. har bara 9 låtar måste ju typ ha minst 9 till.. Alltid hjärnsläpp när man ska bränna skiva... 


Vet ni nå bra låtar så säg till....


Nu ska jag skita....


Kommentarer:

Titti

Men vadå, sex kan man ju ha under graviditeten? Vi hade det iaf in i det sista, tom på bf-dagen tror jag... Hehe.

2008-06-13 kl. 19:07:54
Titti

Bra låt: "I'm yours" med Jason Mraz!! :-)

2008-06-13 kl. 20:14:27

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0