Blogg slö

2008-06-17 kl. 13:06:32
orkar inte blogga... Så det får bli ett kort inlägg!!!

Va på Trosa marknad i lördags... Men vart inte så långvarig... Va så varmt å så mkt folk... Köpte 2 brandkårs tröjor till Benis å wille å en påse brända mandlar.. Sen gick vi hem till mamma å pappa... Tog det lugnt.. va helt slut efter det...

Stoffe åkte å jobba å jag å mamma,benis å wille åkte då ner till tivolit så dom fick åka lite karuseller å spela på choklad hjul..

Jag vann inget men mamma vann 5 nallar...

Sen grilla vi på kvällen å tog det lugnt..

Söndagen var det bara slappa.. Fint väder så satt mest ute...

Mamma å pappa höll på att packa å fixa å dona då dom stack upp till Adak i går på semester...

I går fixa vi Kims rum... Börjar bli klart nu... Blir jätte fint... I kväll åker dom stora walliesarna upp... Sätter in lite bilder då...

I dag regnar det som fan... Gud så sköönt... Kan man slappa å ligga på soffan...

Nu orkar jag inte skriva mer...

Tjing tjong

Kommentarer:

Mangebange

Men jalla! Du har ju valt ditt själv, jag har inte valt mitt knä, så du kan väl likagärna ta mitt knä också, när du ändå har allt annat skit...

2008-06-18 kl. 15:08:34
URL: http://mangelof.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0