VIRUS

2008-07-15 kl. 17:21:11
Jag har virus i kroppen... Är så sjuk.. Gick till dr:n men halsprovet visade negativt å mina blodprover såg bra ut...

Har ett förbannat virus.... Varför???? Vill ha meducin så jag blir frisk... Jobbigt att ha cement till snor å hosta upp äckliga gula bollar från halsen som smakar päck.....

Lever på isglass å apelsiner just nu... Stackars bebis.. Han måste vara hungrig där inne i magen...

Ska försöka att peta i mig lite mat i kväll sen...

Stoff å råttan är å badar... Jag skule med vilja slänga mig i kallt vatten just nu... Man är varm å svullen... Kan det inte bli is tid ett tag nu... Bara fram tills Kimpalainen har tittat ut... Sen kan det få bli fint väder igen...

Nu ska jag dö framför tv:N

Kommentarer:

Ida

Haha ja men perfekt att ni ställer upp =) Lite smycken och en rutten lunch kan jag väl fixa ;)

2008-07-20 kl. 21:30:15
URL: http://idlur.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0