Snorig!

2008-07-21 kl. 19:28:21
Ja tänk om detta snor kan försvinna nångång!! Har gått med cement till snor i näsan i 1 vecka nu... Börjar bli riktigt jobbigt... Det jalsonda har försvinnit som tur är.. Men snälla ta bort allt snor... Vart fan kommer allt snor i från å vad består det av??? Ska skicka in min fråga till hjärnkontoret tror jag...  Man tycker ju att det borde försvinna...

Har vart så otroligt blogg slö den sista tiden.. har inte orkat sitta framför datan.. Men ska bli skärpning nu... För om 18 dagar kommer jag inte att ha tid till bloggning för då komme rju våran bebis... Det börjar verkligen dra i hop sig nu...

Gahhhh vad nervös jag är... Min vän Karro fick sin lilla Saga i går.. 5 dagar för tidigt.och hon sa att med facit i hand så har jag valt helt rätt som ska snittas för hon mår verkligen skit efter förlossningen... Så nu blir jag nervös över att mitt snitt kommer vara skit.. Fick ett mms på en nyförlöst liten prinsessa... så söt så....

I helgen var vi Trosa... I fredags åkte vi på utflykt till tullgarns slott å terry bajsa på kungens ägor... haha..

Sen var vi å hälsa på farmor å prata bort en stund... Sen i lördags så jobbade stoffe xtra hela dygnet.. 6000 kr xtra ner i plånkan... Det tackar vi för... Så då var jag hemma hos mamma å pappa... Ida bjöd på pizza... Mkt snällt....

Wille å benis lekte för fullt... Så kul å titta på dom små liven när dom far runt.... Å terry låg å snarka på gräsmattan.. Han verkligen bara älskar deras nya gräsmatta...

Egentligen har jag så mkt att skriva om men jag känner att jag bara inte orkar... Får ta det nån annan gång eller inte..

Nu sk jag klippa nglarna för jag kan ju fan knappt skriva ju.. Häxnaglar.nu säger jag bara...

Kram på er alla..... Å jag vill ge en xtra stor kram till Benjamin för att du är så omtänksam å är så rädd om min bebis i magen..... Du är för söt.....

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0