Grönan, grillning och feber

2008-07-14 kl. 22:53:47
I lördags åkte jag å babe till grönan... Mamma å pappa var dog vakt...

Vi hade det jätte mysigt.. Vann 6 st nallar =) Det var jätte mkt folk då det var sommar krysset med gry!

´Men det var super mysigt att bara vara han å jag.. Sen åkte vi hem å tog det lugnt resten av kvällen...

Skönt att inte bli väckt av en hungrig råtta på morgonen...

Sen i går bjöd mamma å pappa på grillat.. Hela familjen var där.. alla barnbarn å alla barn å alla respektive.. Bara idas marsvin som fattades å hennes totto...

alla var glada över det fina vädret utom jag.. jag sökte skugga å kyla... tur man är så smal så man kan klistra fast sig längs planket.. =)

Sen i natt vakna man av huvudvärk, täppt näsa, feber frossa... Å vart akut sugen på apelsiner... Stog vid 3 nånting i natt å halsa jouce hur paketet vid kylen....

Å har inte sovit mkt i natt.. Legat helt sänkt hela dagen... kom upp ur sängen vid kl 16.30 som först... Å jag har ju så ont i halsen med... Å jag som inte har nå halsmandlar får ju inte ont i halsen... men satan vad ont jag har...

Å näs sprayen hjälper inte mot mitt cement till snor.. as jobbigt...

Inte mkt mat har det blivit i dag heller... men det är ju förståligt.. vem vill äta när man är sjuk.. Men jag har fått i mig mkt c vitamin iaf.. apelsiner å jouce....

Nu blir det sängen... jag dör snart känns det som... finns mer att skriva men jag orkar bara inte......

HOST HOST....

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0