Dirre

2008-07-30 kl. 13:34:37
Ja det är vad min kära hund har!!! Sen i lördags har det sprutat ur rumpan på han... Å så i går börja dirren övergå till lite mera koblajje liknande bajs... Jippi tänkte jag.. äntligen börjar han bli bättre...

Mmmmm visst att den glädjen vara länge.... Nu stog det som en fontän ur rumpan på han igen...

Vad ska jag göra... ??? Ger han ju bara kokt ris,morotspure å kokt torsk... precis som man ska göra....

Kan det inte bli svalare nu så han får bli frisk... Denna värme tar ju knäcken på han.... Å på mig..

Var det tvunget att bli bajs varmt dom sista veckorna innan jag ska snittas.... Fan ta vädret om det blir så här varmt efter oxå... Kul å gå i 30 graders värme å ett operations sår som ska läka...... svar nej......

För nu är det bara 9 dagar kvar.... Hallelulija..... jisses vad snabbt det går.... Snart sitter jag här med bajs blöjjor å sömnlösa nätter å mamma toffs!!!! HJÄÄÄÄLP!!!!!!

Ja pappa skulle ju hämta mig i dag efter jobbet så vi kunde bada men det vart tydligen inte så... jag har inte sett röken av han eller hört någe så det vart väl inget då.... Han snacka om att hämta benis på dagis kl 15 så det gick före tydligen....

Det är så kul för att nu när jag är höggravid å stor som ett hus å kommer ingen vart så är det ingen som ställer upp på att underlätta för mig.... Ska inte klaga då jag satt mig i denna situation själv men att låna ut bilar å skjutsa å hämta andra går väldigt bra..... Jag sitter här med förvärkar å svettas bort med en sjuk vovve helt själv... så kul så... Inte ens min egen man ställer upp.... Jag fick nämligen höra av en viss person att bara för att man är gravid kan man inte skylla på att inte behöva göra saker.... MMMMM tack för den passningen....

Jaja slut gnällt.......

Nu måste jag gå med råttan igen......

Kommentarer:

Anonym

Vad är dirre??

2008-07-30 kl. 18:53:55
Mangebange

Men Jalla! Du får la höra av dig om du vill ha hjälp med saker å ting, eller om du vill ta en fika eller bara ljuga lite. Man kan ju inte alltid vara tankeläsare heller?!? Själv jobbar man sista passet innan semestern imorn, så skönt!!

2008-07-30 kl. 21:52:18
URL: http://mangelof.blogg.se/
MangeBange

Kanske imorn mitt på dan...

2008-07-31 kl. 10:49:55

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0