Älg safari!

2008-07-10 kl. 17:18:34
I går åkte jag å babe å råttan ut till Mörkö... Tog färjan över till oaxen å strosa runt lite.. Det var jätte mysigt.. Har inte vart ute på oaxen sen jag var pytteliten....

Sen tog vi färjan tillbax igen å råttan var helt lyrisk.... Han fatta inte riktigt det där med å åka färja...

Så åkte vi ut mot skansundet... Å på vägen dit så såg vi 8 älgar och 2 älg bebisar... Å dom var så söta... Jag vill ha en älg bebis... hihi....

Ute vid skansundet så strosa vi runt campingen och råttan fick ta ett dopp vid stranden... Å han älskade utflykten i går...

Sen vart vi så hungriga efter utflykten så vi åkte till max å köpte ett varsit orginal mål.. Vi var inte hemma förens vid kl 12 i går natt...

Så i dag var vi hos barnmorskan.. Allt var jätte bra.. Blodtrycket låg bra likaså sockret.. Fast jag hade bara ätit melon så låg det kanske lite högt.. hehe...

Hans lilla hjärta slog i 136 slag i minuten.. Han blir alltid irriterad när våran BM är där å petar på magen... Hon tycker våran bebis är så rolig för andra barn i magen brukar ligga tvär stilla när hon är där å klämmer. Men inte våran inte..

Utan han far runt där inne å sparkas så hon tycker det är så mysigt för hon får alltid tag om en liten fot eller hand...  Han har lika temperament som sin mamma.. haha...

Han har fixerat sig nu.. Ligger med huvvet ner i bäckenet å ha är inte ruckbar sa hon... Sen hade livmodern växt 1 cm sen sist.. Så allt var bra....

Nu ska jag bara träffa henne 1 gång till å det är den 24 juli sen går hon på semester å vi får bebis... Helt sjukt...

Bara 4 v kvar nu..... Guuuuulp.....

Jag å babe tänkte hitta på nåt i helgen eller nästa helg.. beroende på vädret... Pappa tar råttan då... Tack papppa!!

Nu står babe å steker pannkisar.. ska bli gott... Blir kanske en bio i kväll... får se...

adios på er!!!!

Kommentarer:

janet

Kan du inte sätta in mer bilder?? S Kul å kolla bilder Fniss

Det blir bowling på lördag på Heron! Ska ni med??

2008-07-10 kl. 19:25:25
Ida

Ja jag håller med Janet! Sätt in mer bilder! Speciellt på magen =D



Hmmm temperament som sin mamma? Då är jag endast barnvakt när han är nyäten ;) haha

2008-07-10 kl. 20:53:14
URL: http://idlur.blogg.se/
Mangebange

Vi såg ingen säl tyvärr =(

Oaxen, dit ska jag ikväll, Niklas bor där ute, så ikväll blir det grillning på Oaxen, om vädret tillåter.

2008-07-11 kl. 08:49:03
URL: http://mangelof.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0