Sjuk? Eller graviditets sjuk?

2008-02-27 kl. 12:45:31
Ja är jag sjuk eller är det graviditeten som spökar!!?? Har haft huvudvärk i 1 vecka nu. Rätt tröttsamt kan man säga... Och sen i dag vakna man med huvvevärk igen... Gick upp kl 09.00 åt min frukost 1 apelsin å 1 liten yoggi. Efter 1 timma kom den upp med ilfart... Spydde så jävla mkt så huden sprack i ansiktet å jag börja blöda under ögonen... Helt sjukt.. Jag ser ut som en ailien...  Har en sån otrolig huvudvärk å hosta.. vet inte vart jag ska ta vägen...

Är det någon som har nå tips mot kräk å graviditets illamående så hojta gärna till.. Är i v 16 så det borde ju lagt sig tycker man...  försökt å ringa barnmorskan hela dagen men det är ju lönlöst... kommer aldrig fram...

Nej fy nu blir det sängen... denna huvudvärk tar död på mig.... Å jo måste bara säga att jag fastna framför världens mest sämsta svenska vampyrfilm på canal + Frostbiten..... Så satans jävla dålig... alltså den var sååååååååååå jävla dålig...

Kommentarer:

Ida

Men Linda!!! Herregud, så ska det ju inte vara!!! Barnmorskan brukar ha telefontid på morgonen, ska du inte försöka få tag på någon annan?? Det där låter ju läbbigt ju!!!!

2008-02-27 kl. 13:32:09
URL: http://idlur.blogg.se

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0