Fattar inte så mycket!!

2008-02-21 kl. 01:23:36
Ja inte blir man klokare av det här.... har försökt att navigera mig i denna jungel men jag måste nog vara såå trög.. Ja då  har man sett ett par nerladdade avsnitt av Men in trees! Det är ju bara så bra. Kan inte hålla mig till nästa onsdag så jag var tvungen att tanka ner 4 avsnitt... När Jack äntligen dumpar Lynn och vill ha tillbaka Maryn nä då vill inte hon ha Jack.. Den här serien gör mig galen. Men men ska tanka ner 4 avsnitt till i morgon!!

Jag bara längtar... Fast först ska man till jobbet mellan 14-22. *suckar djupt* Hatar mitt jobb... Fast egentligen tycker jag det är kul men det är min nya chef som bara jävlas med mig å gör allt surt hela tiden.. Fattar inte vad jag gjort den där äckliga lilla feminina karln.. KLiv ur garderoben äckel gubbe.... Han ska hela tiden förstöra för mig men jag håller ut än. Han ska fan inte vinna över mig.  Nä fy kl är 01.30 jag råttan ska nog krypa ner breve husse å sussa en stund.....

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0