Då var det lördag med dålig schlager!!

2008-02-23 kl. 14:26:35
Vågar man ens titta på kvällens schlager utan att bli förbannad på alla dessa dåliga låtar.. det är ju helt sjukt vad dåligt det är... Är det bara jag som tycker att det blir bara sämre å sämre för varje år som går!!! Som den där jävla ryska h**an förra veckan razborka..... Men hallå vakna upp.... Å kebab pizza.... Vart är schlagern.... Vad blir det i kväll då... 150 grammare med ost å pommes eller... 




Känner att jag inte har så mkt att skriva i dag... I dag är en tråkig dag.. Känner mig inte på topp...  Måste nog hända lite mer i dag för att jag ska bli glad... Tittar in lite senare... BY BY.....

image8Saknar dig min babe... Vill att du kommer hem.... Va glad att du jobbar på ett bra förbund babe... Love you....

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0