Att jag skaffa en blogg...jisses!!!

2008-02-20 kl. 23:00:11
Ja jag var ju den sista personen på den här planeten som jag trodde skulle skaffa en Blogg!!!

Har inte fattat mig på hur man gör å vad det är till för.. Men fastna mer å mer för det när man läst syrrans blogg, idlur.blogg.se... Och några polares bloggar, dom få man har kvar... Dom försvann när jag vart gravid å sluta röka... Då var jag inge rolig längre.... Dom hälsade på lite då å då nära jag drack kaffe men sluta med det med ja då vart jag ett minne blott för dom.. Så tragiskt.. men då vet man vems ens vänner är.. Tur jag har min syster Ida min man kristoffer å min min halv nuffe Terry Alias (råttan)

Det här få bli mitt första inlägg tills jag navigerat mig ordentligt i denna jungel....

kram på er....

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0