Vi komma vi komma från peppakakeland!

2008-12-15 kl. 16:50:14
på vägen på vägen vi vandra hand i hand!!!

MIn snygging har fått en peppakake dräkt av tant Lollo.... Så gulligt....









Ja jag ksn inget annat än att älska KIm helt vilkorslöst mkt....

På onsdag kl 15 ska jag föreviga hans namn i min nacke... Ska tatuera in hans namn i runskrift...

Aj vad ont det kommer att göra.. men har jag klarat av ett kejsar snitt å en graviditet i 9 månader ska jag väl klara av att gadda mig som tar ca 15 minutos....

Stoffe är å hämtar benis... Han ska sova hos oss i natt... han är lite hängig å kan inte gå på dagis så då får han vaa hos oss så jealle kan jobba.... ska bli kul... ¨får vi träna på att vara 2 barns föräldrar... hahah...

kl 18 har man tvättis med... fy vad jobbigt... men ett ont måste... måste tyvär tvätta överkast å sånt som inte får plats i våran maskin... sen är det ju skönt med torktumlare... slipper man ha tvätt hängandes i hela lghtn....

ne nu ska jag göra nå annat... kram på er.....


Kommentarer:

Emelinda's blogg ♥

Naaaw gud så söt han är!! :D

2008-12-15 kl. 16:55:28
URL: http://emelinda.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0