Min bebis

2008-12-10 kl. 00:20:36
Orkar inte blogga nåt... så lägger in lite bilder på min söt bebis...

Älskar han så otroligt mkt...

JO jag är lite irriterd faktiskt... Kims farbror johan är den snålaste av snålaste... Att han inte kan köpa en fin julklapp till kim gör mig arg.... MIna syskon har lagt ner en förmögenhet på kim... Dom har köpt så otroligt mkt å fina grejjer ... Men johan har inte köpt ett skvatt... Mna kan tro att hans familj är från småland... Kanske låter girigt av mig... men det är det fan inte....

Det är bara min familj som ger Kim saker, kläder, kärlek.... tILL Å MED MINA VÄNNER GER SAKER TILL kIM.......

USCH ÄR ARG.......

Nu fick ´jag det sagt iaf.....








God Jul på er alla!!!!

Kommentarer:

Ulrika

sjysst att ni köpt en buddatvstol till han där han kan sitta och meditera till desperate husewives ;) när blir det adventsfika?

2008-12-10 kl. 07:26:56
Ida

haha shit vad söt han är i sin bumbo!!

2008-12-10 kl. 22:12:47
URL: http://idlur.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0