KLARA!!!

2008-12-17 kl. 23:23:00

Det gjorde inte så jävla ont som jag trodde faktiskt... visst sved det av satan men inte så farligt.... Vissa punkter gjorde fan ont... men det gick bra... jag hade ju så simpel tatuering så den gjordes ju på typ 5 min...

men jag är asa nöjd... vill inte ha nå aancerat med skuggningar å blaj... ne less is more faktiskt... å det stämmer på vissa saker... Ni som känner mig vet att det är jag....

Stoffe tog typ 30-40 min... men den vart asa bra... han passar verkligen i den....

Skulle faktiskt kunna tänka mig en till tatto.... men vet inte vad än... he he..



MIn tatto,,

k EldrunanEld, energi

i IsrunanSjälvkontroll

m MänniskorunanSjälvkännedom

t Andlige krigarens runaRättvisa, ärlighet


Den sista runan som är T står för min hund! Han är en liten krigare och han står för ärlighet å rättvisa...

Nej jag kan bara säga att jag är såååååååååååååå nöjd.....



Stoffes vart ju riktigt bra... Den klär han som bara den.... Det var min julklapp till honom.... Å han är sååå glad...

Alltid kul att göra honom glad....

Lill fisen han bara sov under tiden vi gadda oss.... Han är ju för söt.....

Tjing tjong trassel gång....


Kommentarer:

Emelinda

Vilka tuffa tatueringar. Gillar verkligen runskriften! Har själv funderat på att tatuera in mitt eget namn i runor :P

2009-01-10 kl. 11:12:10
URL: http://emelinda.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0