GOD JUL!!

2008-12-02 kl. 16:52:27

God Jul på er alla!!! Man har ju verkligen sån julstämmning när regnet öser ner..... Wohooo!!!

Är så avis på min moster som bor I adak.... Dom har en halv meter snö å 14 minus.... Tänk om vi kunde få det här nere...

TUr vi har henne där uppe så Kim kan få uppleva riktiga vintrar med pulka å snowracer å skoter....  Nästa Jul ska vi banne mig fira där uppe... kan inte minnas sist det var snö på julafton....

I går slog jag in lite julisar till Kimmsen... han tjuv kika lite såg jag... hi hi... VART KAN JAG FÅ TAG I MUMIN TROLL GOSEDJUR??? Kim önskar sig nämligen det i julklapp... måste hitta....

Nu väntar jag bara på att min kära man ska komma hem så man får lite mat i magen... så tråkigt att äta själv ju....

Nä ska hänga tvätt nu....

Å jo måste köpa en lussekatt i dag... vart snor sugen på en.... å lite jul te till..... mumms....


Kommentarer:

Ulrika

http://www.barnensrum.se/pc-1061-84-mumin-25-cm.aspx

2008-12-02 kl. 18:51:01
Emelinda's blogg

Tradera? Finns säkert helt nya oanvända där också, men till billigare pris.

2008-12-08 kl. 10:53:26
URL: http://emelinda.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0