Snart så!!!

2008-08-07 kl. 23:17:34
om ett par timmar är man mamma då!! Nervös svar ja!!

sitter å pular i mig snickers kaka som min kära syster bakat till mig...!!! Tack snälla ida.. Hon vet att jag älskar hennes snickers kaka..... Måste passa på att äta nu för efter tolv får jag varken äta eller dricka... hmmm jobbigt...

Jag klämde i mig ett max mål på väg hem från trosa oxå.. Har ju lämnat av råttan där... Å jag saknar han redan....

Sista natten själv då!!! Sen har vi en bäbis... helt ofattbart.... Telefonerna har ringt i ett i dag... alla ska önska en lycka till... Så här poppis har jag aldrig vart förut tror jag-.... =)

Kokat nappar har vi gjort å nappflaskorna med...  Så nu sk ajag ta en dusch å sen lägga mig i sängen för att försöka vila lite... För sova kommer jag absolut inte att kunna göra... 

Så nu kommer bloggen att få vila ett tag tills man kommit hem å börjat rota sig med sitt nya kapitel i livet som mamma...

Jag vill ge en stor kram till hela min familj... ÄLSKAR ER ALLA SÅÅÅÅÅ MKT!!!    Ringer i morgon när jag piggnat till efter snittet...

pusssssss på er.... Å råttan mamma kommer snart till dig med din lillebror.... Älskar dig mest av allt min lilla vovve... saknar dig redan......

Kommentarer:

Ida

Jag är nervös Linda...Usch, jag gillar inte alls att du ligger på operation nu. Jag väntar bara på information om att ni alla 3 mår bra....Hjälp!

2008-08-08 kl. 09:46:27
URL: http://idlur.blogg.se/
Most

2008-08-08 kl. 16:54:21
GammMostra

Gratulerar till er nya familjemedlem som kommer hem snart , Önskar er all Lycka / Kram från Vovvar o Vidselbor

2008-08-08 kl. 16:57:09
Ida

GRATTIS TILL STORFISEN!! hihi

Längtar tills vi ses!!



Ta hand om er.



Puss, jag älskar dig!

2008-08-08 kl. 20:28:08
URL: http://idlur.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0