Snart hemgång!

2008-08-10 kl. 18:44:41
ja det känns så skönt att få åka hem i morgon!! Blir lite trdigt att vara här... inte så mkt att se å göra precis!! Men vistelsen här på BB har varit jätte bra faktiskt... Alla har vart så snälla å tagit hand om en på alla bästa sätt..

Ja familjen malmström i trosa nu får ni ha telefonerna på så jag kan ringa om råd.. haha..

Min lilla Kim är kelsjuk som fan.... Han vill bara mysa å ligga vid bröstet å sova... Å det är ju sååååååå underbart..

Nu ligger han i sin lilla säng å sussar... sitter i tv rummet allesammans...

Pappa å benis var å hälsa på i dag... Benis var sååå avis.. han var ju inte centrum längre å det gilla han inte... var mkt sura miner.. hahahaha... barn är ju för söta... Men det var kul att dom titta förbi....

Snart ska jag ha samtal med barnmorskan... ska få en massa tips å råd då vi planerar att åka hem i morgon...

Fick även 2 st väskor fulla med saker i dag.. kul... ska snart gå igenom dom å se vad som finns... men såg lite snabbt att det låg krämer å tandborste å en body... men som sagt ska snart kika igenom...

Ska dricka lite te nu å sen lägga mig i sängen en stund....

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0