Ny klippt

2008-08-29 kl. 21:56:17
Japp jag har klippt mig i dag!! Vart super nöjd... Klippt en riktig frisyr faktiskt... Sist jag var hos frissan var för 2 år sen, strax innan bröllopet tror jag det var... men nu är det gjort... Är riktigt stolt över mig själv... Tänk att jag som är så feg när det gäller hår har klippt av mig det...

Vart så avis på syrran när hon klippte av sig sitt hår.. Fick sån lust att själv bli snygg i håret... Så nu ska det bara färgas... Tänkte nåt lite höstigt.. Lite röd brunt kanske eller nougat brunt... Får se...

Och så fick jag tag i mitt Guld häng smycke i dag.. Ett K som jag ville ha... 200 kr fick jag ge för det hos turken inne på telge huset... Billigt tyckte jag det var... Han har allt i smyckes väg.. Guld fynd hade inte en bokstav alls... dåligt...

Å Lill fis skötte sig utmärkt på stan.... han sov hela tiden... sen gick jag in på idas jobb å pumpa på lagret å mata fisen där å bytte blöja... det gick galant.. inte ett pip från han... han somna om så fint i vagnen...

Men nu är det kväller så nu är han vaken å kinkig... ha haha..  Den lilla skit ungen...

Köpte en kanon fin ram på inn å finn så nu har jag ramat in kortet å hängt upp på väggen... Jätte fint vart det... Super nöjd är jag....

Nehe om man skulle ta å byta av stoffe från skrik bäbisen....


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0